<i>Buggissa askel otetaan jokaiselle sykkeelle. Foksissa hitaat askeleet otetaan joka toisella sykkeellä ja nopeat jokaisella sykkeellä. Chacha:ssa askeleet "1", "2", "3" ja "4" otetaan sykkeelle, nelosen jälkeinen "&" neljännen ja seuraavan tahdin ensimmäisen sykkeen puoleen väliin. Jiven chasseen "3" ja "4" otetaan sykkeelle, välissä oleva "a" näiden väliin, lähemmäs nelosta. </i>

Kuten olen maininnut: kahden pisteen väliin voidaan kehitellä loputon määrä - VAIKKA MITÄ.
Onneksi minun ei tarvitse mennä monimutkaisen suuntaan, vaan minä kyllä pysyttelen niiden kahden pisteen välissä.

Aitomieshumppa sujuu juuri siksi, että siinä joustoilla ja musiikin kuuntelulla saa synkronoitua ( ilman mitään tarkempia musiikillisia tietoja ) hyvän rytitajun mukaan sopivat askelet. Jokainen isku ei mene askellettavaksi 1:1 vaan eräässä kohtaa paino ja jousto ( osuu miehen vasemmalle jalalle voimakkaammin ja pidemmäksi aikaa ), jonka ansiosta kuvio pysyy koossa.

Anteeksi jos esitän asian "epämusikaalisesti ja tanssin VASTAISESTI".

Te toiset saatte tietenkin kehitellä lisää niitä lajeja - ja niitähän ajan mittaan tulee.<br>
Olisi sadan vuoden kuluttua olla kiva katsomassa - tanssiiko ihminen enää lainkaan fyysisesti - vai meneekö kaiken virtuaalisesti kokien mitä ihmeellimmin kuvioin???

Aitomies