Ihmiset ovat valmiita maksamaan pullovedestä maltaita, kunhan se vain on trendikästä. Evian ja Perrier myyvät huonompaa vettä kuin Helsingin vesijohtovesi, mutta kauppa käy.

Pitäisi saada tanssiväkikin aivopestyä jonkin tietyn merkin fanittajaksi ja perustaa business sen ympärille. Lannehuivi on esimerkki tälläisestä ei kovinkaan tarpeellisesta turhakkeesta. Vettä sen sijaan aina tarvitaan ja mitä trendikkäämpää sen parempaa.

Hollolan harjuilta uutettua mineraalipitoista virkistysvettä voisi markkinoida pienissä pulloissa ja tarkkaan valitulle kohderyhmälle. Kolmilammin parkkikselta alkanut menetystarina levittäytyisi yli Suomen kuin kulovalkea. Tanssinjärjestäjille myytäisiin mukitelineitä ja juoma-automaatteja.

Hawajilla ihmiset ostavat syvältä pumpattua merivesiuutetta 30 dollarin hintaan ja kauppa käy siellä hyvin. Tyyliä se pitää olla. Helsingissä turistit kulkevat Evian tai Perrierpullo käsissään ja lipittävät huonolaatuista vettä vaikka parempaa saisi aseman vessasta lirutettua halvemmalla omaan pulloon.

Toisaalta sekin vaikuttaa kovin turhalta että omaa vesipulloa ei saa viedä tanssipaikalle, kun myyntituotteet ovat huonolaatuisempia kuin oma vesi kotona. Jos alan myydä kuivattua vettä. Ei kai sen vienti huvitilaisuuteen ole kiellettyä. Myydäänhän kuivattua kahviakin.

Hieno varttilitran pullo korskealla etiketillä. Kovassa kuumuudessa esikeitettyä ja kuivattua vettä 300 gr, takuuvarmasti tutkittua ja turvallista. Lisää vain vesi ja tuote on valmis.