On perustettu palvelu jonka kautta voit lähettää sähköpostia itsellesi vuosien päähän.

Aamulehti kirjoitti kahden kaveruksen perustamasta palvelusta joka on ollut käytössä jo kuusi vuotta.

Esimerkkinä kaksi viestiä jotka ovat toimitettu jo kirjoittajilleen neljän vuoden päästä niiden lähetttämisestä.

12-vuotias poika itselleen:

Rakas tulevaisuuden minä, muista missiomme. Pidä tavoite maailman hallinnasta mielessä. Muista myös, että pidät Sluggystä (sarjakuvasivusto), Ashenbrookista (nettipeli), parkourista ja muista jutuista. Inhoat Microsoftia ja rakastat Linuxia. Haluat hakkeriksi. Sinun on parempi olla olematta pummi. Tämä on todennäköisesti ainoa älykäs e-maili, jonka olet hetkeen saanut.

70-vuotias nainen itselleen:

Rakas tulevaisuuden minä, paras asia tänä vuonna oli tyttäreni pääseminen kuiville huumeista. Toivon, että tähän mennessä hän on saanut jo poikansa takaisin. Minulla on vihdoin 70-vuotiaana täydellinen työ, intohimoni elämässä! Voitko yhä työskennellä joka päivä? Olin hölmö ja laiminlöin terveyteni, vaikka kaikki käskivät minua kuntoilemaan. En kuunnellut. Nyt se on tärkeää, mutta onko se liian myöhäistä? MUISTA KUNTOILLA.

Nyt siis vaan kaikki kirjoittamaan uudenvuodenlupauksia ja viesti itselle jotta voitte katsoa mitä tulikaan luvatuksi. Sellainen sähköpostiosoite olisi hyvä olla joka sitten on vielä voimassa, työpaikalle ei kannata lähettää. IKI-loppuinen olisi hyvä.